2016年8月3日水曜日

青い鳥





あるとき、
外をみて、

あっわたしは
今住んでいるところ
すごく好きなんだなあ。。。と
おもいました。

空も、こんなにキレイだったんだなあ、、
ときづきました。
最近わすれていました。






 9年まえの今日に、
ここに引っ越してきました


いまのアトリエが真っ暗なので
新しいのをさがしているところです。

がんばります!> <

Today was the day of I moved 9 years ago.
It was also the day of the big fire works. 
I didn't know there is a fire works event in 9 years ago, It suddenly started and I could see it from my window. So I felt like I was celebrated by this city. Today when I saw this fire works, somehow I felt a cycle rounded.




0 件のコメント:

コメントを投稿