2016年6月29日水曜日

千葉 鴨川


おどろくべき良いところでした

楽園感がすごかったです
清浄なかんじもしました

あとでしったのですがパワースポットらしいです


大山千枚田という
東京から一番ちかい棚田だそうです
天の川がみえるみたい!


そこでとれたお米でつくったおにぎり


ヤギのいるカフェがたくさんありそうでした。
お花をたべてました


 ツバメがたくさんいました




日本でははじめて
横浜よりいいっておもいました

I found Kamogawa in Chiba at the web site. I went there and I thought 
that this place might be the place where I live in the future. I felt that place is holy and clean. 
It takes 2 hours from Tokyo by the train or bus. 1H 40min by the car. 




4 件のコメント:

  1. Hi Aya :) That's a nice new ! It looks beautiful ! I hope you will found your future "home sweet home" :)

    返信削除
  2. Hi Cathy! Thank you.. I just canceled another house.. :( :( I have to find another house.. > <

    返信削除