2016年6月10日金曜日

だちょう牧場 並木屋


だちょうがすきです

乗り物としてもよいのではないかとおもっています
(昔、1回乗りました)

沖縄で2回くらいだちょう牧場へいきました


このあいだ埼玉にあるだちょう牧場に
つれていってもらいました。




かわいかったです^ ^
ダチョウはすごい静か。。


うさぎと犬もいました


だちょうの卵がつかわれてる
パンも売ってました


I think Ostrich is good for a way of transportation. I ride a Ostrich once.
I sometime go to Ostrich farm. I like them. :)



6 件のコメント:

  1. ooh so cute :3

    (Is it melon pan on the last photo ? I love that !)

    返信削除
  2. The last photo' is the bread which made by Ostrich eggs. Oh you know melon pan! :D

    返信削除
  3. bread with eggs ? oh i see, it's a kind of "brioche" in french :)

    Yes, i know melon pan, i taste it last year in Yanaka Ginza, it was so good ♥

    返信削除
  4. Hello Cathy, yes right, something like brioche.
    No melon pan in France!
    It is strange bread which include no melon. :D
    I like it too. :D

    返信削除
  5. huhu yes ! And include butter too ^^ mioum mioum :p

    返信削除