2016年3月7日月曜日

海街daiary


こんにちは!








いまごろ、海街daiaryって
引っ越し先のご近所が
舞台になっていることに
気づいて
締め切り直前なのに
朝まで読んでしまいました 

吉田秋生先生の作品です



あの界隈はけっこうお祭りがあることや
和菓子屋さんがあることとかが
わかったのもよかったです ^ ^



映画のほうはみてないです
みてみようかな〜


あ、ていうか買い替えて1ヶ月たってないのに
またiPhoneがこわれました @ @
たぶん買い替えないとどうしようもない、、
楳図かずお先生のように電化製品が壊れる体質かなあ、
それだったら光栄です。^ ^;

I realized that the famous comic" Umimachi diary" and the movie based on it  is the story around the place where I am going to move, so I read it. It makes my feeling of moving  happier. :)
(I'm not watching the movie yet.)





2 件のコメント:

  1. I saw it in Vost/french 2 days before to go in Japan on november :) I really like it too :)

    Ans and i saw "An" in the plane, so beautiful ! I love Dorayaki ♥ Japanese cinema is very good :)

    返信削除
  2. Oh you watch it! I'm not watching it yet, I only read the comic. I will try..
    I didn't know about"An". You know more than me about Japan! : )

    返信削除