2015年11月10日火曜日

3年ぶりのお掃除

こんにちは。

やっと掃除する時間ができたのですが、
3年前からの書類がたくさん出て来たので
3年まえからお掃除できてなかったようです。
(@ @ )

I didn't have time to clean my room for 3 years!
Oh no..


わたしが18才?のころの写真もでてきたよ。
これは14才年下の弟です。(20年まえの)
This is my little brother.( 20 years ago)



弟がかいたかっこいい日本地図です。^ ^
My little brother  draw the map of Japan. :)



実家で飼っていたチャミーちゃんです
My cat! she lived about 20 years.


20年前に道ばたでみたニャンニャンです
I saw her or him in the street.


チャミーちゃんもよくやりました
my cat also did it often.


昔持ってたポストカードもでてきました。
This is what I had before and I just found it again.


ぐうぜん今日は東京都現代美術館でオノヨーコさんの
展覧会のオープニングでした
ヨーコさんの大きい展覧会を拝見したのは
はじめてです。
かっこいかった。


これはジョンレノンさんのネクタイをしていた
ヨーコさんのマネージャーさんの
ジョンさんです(ややこしいけどお名前が一緒)
17才のころのわたしがこのことを知ったら
びっくりするかなあ。
Today was the opening of the Yoko Ono's exhibition.
This is the tie of Jon  who dose management of her.
(coincidently he have same name with Yoko's famous husband)







2 件のコメント:

  1. Oooh cutie cat :) 20 years ! Woah !!! Oh i miss mines ^^

    返信削除
  2. Oh yeah! You must miss yours! Poor cats..very soon you can meet with them! :)

    返信削除